دنیزدنیز، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

دنیز ماه نی نی مامان و بابا

........ بیست ماه گذشت

1392/11/2 10:16
نویسنده : مامان رویا
164 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

سلام نیاز مادر

سلام دنیزم

امروز بیست ماه تمام است که دارمت

همه ی هستی من

من در تو گم شده ام

من بی تو یعنی هیچ

تمام این روزها که با تو گذشت

یکتا بود عجیب بود و شیرین

نگاهم میکنی و مرا میکشی و لبخند میزنی

دلفریب من

دیوانه ات شده ام

دیگر من، من نیستم

منی دیگر شده ام

که تنها هیچم و با تو همه چیز

بمان با من مادر

بمان و بخند برایم

بمان و بخند و در آغوشم آرام بگیر

که آرام گرفتنت بعد از آن بغض های کودکانه مادریم را کامل میکند.

من با تو طعم زندگی را چشیدم

من با تو بودن را فهمیدم

تو را سپاس که کاملم کردی.

 

 

25 ام دیماه 92  ........................ 20 ماهگیت مبارک عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان دلنیا
13 بهمن 92 13:50
20 ماهگیت مبارک عزیزدلم.مامانی خیلی قشنگ مینویسین.متن واسه خودتونه؟
مامان فهیمه
1 مرداد 93 15:22
ایشالا تولد 20 سالگی
مامان رویا
پاسخ
مرسی خاله جون عزیزم.