دنیزدنیز، تا این لحظه: 12 سال و 5 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه سن داره

دنیز ماه نی نی مامان و بابا

.........رویایی شیرین

1392/11/13 19:53
نویسنده : مامان رویا
146 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

گاهی رویاهایی آرزو میکنم تمام نشدنی.....

آرزوهایی پرشور که از میانشان چند تایی و یا همه برآورده شوند...

آرزو میکنم که دوست داشته باشیم...........

آنچه را که باید دوست بداریم

و فراموش کنیم آنچه را که باید فراموش کنیم

شوق آرزو میکنم و آرامش آرزو میکنم

آرزو میکنم که با آواز پرندگان بیدار شویم

و با خنده کودکمان زندگی کنیم

و آرزو میکنم دوام بیاوریم

در رکود و بی تفاوتی و ناپاکی روزگار

و آرزو میکنم خودت و خودم و عشق زندگیمون ٣تایی با هم باشیم..................................

                                             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)