دنیزدنیز، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

دنیز ماه نی نی مامان و بابا

.......همه ی وجودم

1393/6/5 11:58
نویسنده : مامان رویا
253 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

من عشق را در دخترم

 

و دخترم را در دل

 

دل را در موقع تپیدن

 

و تپیدن را به خاطر دخترم دوست دارم

 

من بهار را به خاطر شکوفه هایش 

 

زندگی را به خاطر زیبایی هایش

 

و زیبایی را به خاطردخترم دوست دارم

 

من دنیا را به خاطر خدایش 

 

خدایی که دخترم را خلق کرده دوست دارم

 

 

 

 

 

 

میشــــه اسـم پاکتو / رو دل خـــــدا نوشت

 

 

میشه با تو پر کشید / تــــوی راه سرنوشت

 

 

میشـــه با عطـر تنت / تا خــــود خـدا رسید

 

 

میشــه چشــم نازتو / رو تن گلهــــا کـشید

 

 

 

 

 

 

روز ت مبارک عزیزم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (6)

مامان دلنیا
5 شهریور 93 19:00
فدای ژستای خوشکلت. خیلی جیگر شدی ماشالله. بووووووووووووووووس
مامان رویا
پاسخ
خیلی نازی خاله جونم.
مامان دلنیا
5 شهریور 93 19:00
راستی قالب جدید مبارک. خیلی خوشکلههههههههه مامانی باسلیقه
مامان رویا
پاسخ
مرسی عزیزم.بابت راهنماییت بی نهایت ممنونم گلم.
مامان الهام
6 شهریور 93 1:18
عزیزم امروز روز توست ، امیدورام از لحظه لحظه زندگیت لذت ببری و به تمام خواسته های زندگیت برسی عرض تبریک به بهترین دختر دنیا روز دختر مبارک
مامان رویا
پاسخ
مرسی خاله جون عزیزم.
مامان پریسا
6 شهریور 93 17:16
با آرزوی بهرین ها برای گل دختری، دنیز عزیز
مامان رویا
پاسخ
مرسی عزیزم
✿مامان دنیز✿
7 شهریور 93 12:11
دختر ، خاطرات شاد و خوشی گذشته لحظات شاد حال و امید آینده است تقدیم به دختر امروز و مادر آینده روزت مبارک
مامان رویا
پاسخ
ممنون خاله ی عزیزم.
مــــــامـــــانی
22 شهریور 93 1:01
با سلام آرزوی موفقیت برای شما و دختر نازتون دارم
مامان رویا
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم.