دنیزدنیز، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

دنیز ماه نی نی مامان و بابا

...... کاش کودک بودم

1393/7/15 22:06
نویسنده : مامان رویا
270 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

 

کاش کودک بودم

 

 

 

تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود،

 

 

 

ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم

 

 

 

نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ

 

 

 

بر لب داشته باشم ،

 

 

 

ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد

 

 

 

با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم

 

 

 

 

 

روز کودک مبارک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عشق مامان از کودک بودنت نهایت لذت رو ببر

 

 

که روزی این دوران برات یه آرزو میشه

 

 

 

 

 

 

نفسم روزت مبارک

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

✿مامان دنیز✿
16 مهر 93 0:48
روزت مبارک عزیزم
مامان یاغمور
17 مهر 93 22:47
روزت مبارک عروسک
مامان رویا
پاسخ
مرسی خاله جون