دنیزدنیز، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

دنیز ماه نی نی مامان و بابا

.....وبلاگمون 1 ساله شد

1393/10/13 19:38
نویسنده : مامان رویا
528 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

 آیا می دانید ١5/ 10 /1392 نخستین پست

 

 "دنیز ماه نی نی مامان و بابا"  ثبت شد

 

به مناسبت سال روز تولد وبلاگ حرف

 

کوتاهی می زنم در مورد حرفهایی که

 

با وجود گذشت یک سال

 

از به قلم آمدن شان ، حقیقت نهفته در

 

واژگان شانحتی اندکی رنگ نباخته !!

 

 

امروز این وبلاگ ١ سالش تموم شد

 

و وارد ٢سالگی شد! یادش بخیر ...

 

شاید فکرشم نمی‌کردم

 

این حضور مستمر رو...!

 

دنیزم

 

شايد تولد اين صفحه ي الكترونيكي كه

 

ارتعاشات قلب من را مي نگارد ،

 

به همان روزی برمی گردد كه

 

من در انتظار دستي بودم تا یاریم دهد؛

 

 تا پناه گيرم از ويرانه هاي باران خورده !

 

سلامي كه آن شب برايت زمزمه كردم ،

 

تو ساده تر از سادگي و روان تر از رواني آب

 

پاسخم دادي ؛ خيلي آسان تر از تبسم

 

بي محو لب خودت . يا ساده تر از گريه هاي

 

 مداوم من . حوب يادم هست كه غريب

 

بودي به اندازه ي خودم .

 

... و من تو را آشناترين آشنايم يافتم .

 

تو مثل هيچكس نبودي ؛ با همان

 

نگاه ساده ي کودکانه؛ با همان سكوت خاص ،

 

صدايم كردي ؛ به تو لبحند زدم

 

 و تو لبخند مرا فهميدي .

 

... بعدها وقتي آواي صدايت در دلم غوغا شد ،

 

ديگر من مبتلا شده بودم .

 

و دنيا اسم قشنگ تو را در دلم حك كرده بود .

 

آنوقت بود كه تصميم گرفتم

 

تپش هاي قلبمان ، آسمان آرزوهايمان و

 

پروانگي هايمان را در اين صفحه بنگارم . 

 

......  و شد آنچه را كه مي بيني .

 

چيزي ندارم بگويم به جز اينكه

 

آرزو كنم تو همیشه شاد باشی

 

وخندان و بدون دغدغه. حتي اگر اين صفحه نباشد .

 

به اميد آن روز !

 

 

 و از همه شما دوستای عزیز که تو این یه

 

سال همیشه با ما بودین خیلی ممنونیم و

 

شماهارو به عنوان دوستای مجازیمون

 

خیلییییییییییییییییییییییییییی دوس داریم

 

 

 

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

پسندها (4)

نظرات (1)

مامان مبینا
13 دی 93 20:04
ای جوووووووووووووووووونم دخملی چقد نازه خدا حفظش کنه راستی چه اسم قشنگیم داره پیش منم بیا عزیز
مامان رویا
پاسخ
ممنون عزیزم.چشم حتما سرمی زنیم.