دنیزدنیز، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

دنیز ماه نی نی مامان و بابا

سی و دومین ماهگرد

1393/10/25 16:22
نویسنده : مامان رویا
534 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

از جنس كدام نور بودي ستاره من؟

 

كه جسارت با تو بودن در من جنبيد

 

و من چه عاشقانه به رويت لبخند زدم

 

و تو چه مهربانانه لبخندم را پاسخ گفتي...

 

و اين شد...

 

"عاشقانه ي آرام "من و تو...

 

 

32 ماهگیت مبارک نازگلم.....

 

 

 

 

 

 

 32 ماهگی به روایت تصویر:

 

 

 

 

 

شستن ظرفها با نهایت دقت

 

 

 

 

کمک به مامان در پختن کیک

 

 

 

 

گذاشتن کیک در فر

 

 

 

 

تکرار مدام این جمله:

داش باشیما ککیم ناندی

 

 

 

 

نگهبان یخچال .....

یخچال با اجازه ی تو باز میشه....

 

 

پسندها (8)

نظرات (2)

مامان الهام
1 بهمن 93 16:38
خوشگل خانم 32 ماهگیت مبارک ای جونم چه ظرفی میشوره میبوسمت عزیزم
مامان رویا
پاسخ
مرسی خاله جون.می بینید من چقدر دخمل بزرگی شدم !!.....
مامان دلنیا
3 بهمن 93 14:31
خوشکل من 32ماهگیت مبارک عزیزم خیلی نازی ماشالله. مامانی داشتن دخمل به این نازی باعث افتخاره پیشبندشووووووووووووووخداااااااااااا اخه چطوری بخورمت مننننننننننن
مامان رویا
پاسخ
ممنون عزیزم.