دنیزدنیز، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

دنیز ماه نی نی مامان و بابا

سه سالگیت مبارک عزیزم

1394/2/23 11:34
نویسنده : مامان رویا
502 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

از پا قدم خوب تو بود که هر چی از خدا خواستم بهم داد

 

آرامشمو به دست آوردم بی حوصلگی از سرم افتاد

 

از پا قدم خوب تو بود که حس عاشقی اومد سراغم

 

غصه با دلم غریبگی کرد احساس تو شد عمر دوبارم

 

خوشبختی اومد تو روزگارم

 

دنیا روی خوش بهم نشون داد

 

اینجوری به آرزوم رسیدم

 

خونه از هوای تازه پر شد تا چشمای ناز تو رو دیدم

 

تو مثل نفس برام مهمی

 

تو قد چشام برام عزیزی

 

تو فرشته ای از آسمونی

 

تو معنی خوب همه چیزی

 
 
 
مروری بر گذشته
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

زمان هایی هست که نمیخواهی عقربه های ساعت حرکت کنند

 

نمیخواهی روزها به سرعت بگذرند

 

و دلت میخواهدزمان در لحظه متوقف شود

 

این هست حال و روز این روزهای من . . .

 

دخترم هر روز و هر لحظه با من هست 

 

و این عطر وجودش هست که مرا لبریز میکند

 

لبریز از عشق,لبریز از امید

 

دخترم,عزیزترینم به خود میبالم که فرزندی چون تو دارم

 

و از خدای خویش بیش ار پیش سپاسگزار وجود نازنینت هستم

 

همیشه باش 

 

همین قدر نزدیک

 

همین طور مهربان

 

همین اندازه ستودنی

 

 

 

 

 

سومین سالگرد

 

 

تولدت مبارک 

 

وجودم

 

 

 

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (4)

آيهان
25 اردیبهشت 94 11:29
دنيز جان تولدت مبارك . ان شاالله تولدت 120 سالگيت به همراه مامان و بابا
مامان رویا
پاسخ
مرسی خاله جونم.ممنون که به یادمون بودین.خیلی خیلی دوستتون داریم.
مامان دلنیا
30 اردیبهشت 94 17:09
خوشکل خاله 3سالگیت مبارککککککککککککککک ایشالله 120 ساله شی عروسکم انگار همین دیروز بود تولد 2سالگیت چه زود میگذره عزیزم بازم تبرییییییییییییییییییییییییییییییییییک یه عالمه بوس واسه این ماه نی نی
مامان رویا
پاسخ
مرسی عزیز دلم.ممنون که همیشه با ما هستی .خیلی دوستتون داریم.روی دلنیای گلمو هم ببوسین
مامان الهام
15 خرداد 94 12:46
خوشگل خانم تولدت مبارک
مامان رویا
پاسخ
مرسی خاله جون
❤ معصومه ❤
25 مهر 95 15:30
سلام وبلاگتون خیلی خیلی قشنگه به منم سربزنین