دنیزدنیز، تا این لحظه: 12 سال و 5 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه سن داره

دنیز ماه نی نی مامان و بابا

......پاک کن زندگی

1392/11/13 19:51
نویسنده : مامان رویا
200 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

  

مداد گفت: متأسفم.

 

پاک کن گفت: چرا؟ تو هیچ کار اشتباهی نکرده ای.

 

  

 جوابداد: چون تو به خاطر من اذیت می شویهر وقت که من اشتباهیمی کنم تو همیشه آماده ای که آن را پاککنی ولی وقتیاشتباهاتم راپاکمی کنی بخشی از وجودت را از دستمی دهی و هر بار کوچک وکوچکترمی شدیپاک کن جواب داد:

 

درست است، اما برای من مهم نیست.


می دانی! من برای همین ساخته شده ام. من ساخته شده ام تا هر وقت تو اشتباهیکردی به توکمک کنم با اینکه می دانم روزی تمام خواهم شد و دیگری جای مرا خواهدگرفت من از شغلم رضایت کامل دارم پس لطفا ناراحتی را کنار بگذار من اصلا دوست ندارمتو را ناراحت ببینم.


والدین هم مثل پاک کن هستند و فرزندانشان مثل مداد. آنها همیشه درکنار فرزندانشانهستند و ا شتباهات آنها را پاک می کنند:حتی گاهیآسیب می بینند و کوچکتر و پیرترمی شوند و عاقبت از دنیا میروند اگرچه در نهایت فرزندان جایگزیندیگری (همسر) می یابند، ولیوالدین همیشه از آنچه برای فرزندانشان کرده اند شادمانندو هیچ گاهدوست ندارندعزیزانشان را نگران یا ناراحت ببینند.

 

در تمام طول زندگی، من یک مداد بوده ام؛ واین موضوع که والدینممانند پاک کنهر روز کوچک و کوچکتر می  شوند مرا پر از درد و رنجمی کند، چون می دانمکه یک روز آنها مرا ترک خواهند کرد و خردههای پاک کن تنها چیزی خواهد بود که به خاطرم بیاورد روزی چهکسانی را داشته ام.


 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پریسا نجفی
13 بهمن 92 14:17
سلامی دوباره دوست عزیز من هم شما را لینک کردم ممنون از بازدیدتون عزیزم و ببخش که وقتت را گرفتم موفق باشی