دنیزدنیز، تا این لحظه: 12 سال و 5 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه سن داره

دنیز ماه نی نی مامان و بابا

........شعرها از زبان دنیز کوچولو

1392/11/19 19:10
نویسنده : مامان رویا
184 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

یه دوپ قل قلیه قیل قیل 

میذم سمین هافا میره

نمی دونی داتا کوجا مییه

من این دوپو نداشششششتم

مشقاقاقا نه مه شتم

بابام بهم نیدی داد

قل قلی داد

 

 

 

 

 

 

 

 

نی نی  چا تو گیش گردی

شالگارتو گیس کردی

مامان مامان گیگه گیش نمی کنم

شالگارمو گیگه گیس نمی کنم

 

 

 

 

 

 

 

 

مردسه بیر اوشاخ

جیخدی بوس اوسته

بیدن بیله نیندی 

بوزه سویلدی

آی بوزآدام خیانسان آی بوز

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (3)

الناز مامان مهیار
19 بهمن 92 19:21
سلام مامن دنیز خیلی دختر ناز وقشنگی دارید خدانگه دارش باشه به وب ما هم سر بزنید تبادل لینک با شما خوشحالمو میکنه
مامان رویا
پاسخ
مرسی عزیزم.شما لطف دارید.من شمارو لینک می کنم.خوشحال میشیم اگه شما هم لینکمون کنید.
مامان دلنیا
21 بهمن 92 19:07
چه با نمک شعر میخونی خاله.ماشالله.
مامان رویا
پاسخ
خاله جون خوشت اومد؟آخه من خیلی کوشمولوام.یواش یواش دارم شاعر میشم.از طرف من دلنیا جونو ببوس
مامان فهیمه
23 مهر 93 12:16
قربونت برم شیرین زبون خاله
مامان رویا
پاسخ
خیلی نازی خاله جون .خدا نکنه.....