دنیزدنیز، تا این لحظه: 12 سال و 5 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه سن داره

دنیز ماه نی نی مامان و بابا

........لمس بودنت

1392/10/25 15:17
نویسنده : مامان رویا
264 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

در مکتب تو آموختم:

  • میشه با کوچیکترین وسایل دنیا هم  خوشحال شد و خندید .
  • میشه بعد از صدبار زمین خوردن باز هم بلند شد و برای مدتی که سرپا 
  • بودی برای خودت دست بزنی و بخندی.
  • میشه تو اوج ناراحتی هم خندید.
  • میشه وقتی کسی تو رو ناراحت میکنه  اونو نازش کنی.
  • میشه با وسایل پیش پا افتاده مثل در قابلمه بیشتراز وسایل تجملاتی خوشحال بود.
  • میشه با صبوری به خواسته های خود رسید.
  • میشه مدتی طولانی به تکان برگهای درخت زل زد و با شوق به پرنده های روی درخت نگاه کرد.
  • .............

و همچنین فهمیدم:

  • هر وقت از دورویی، دروغ، نفاق و نقاب بر چهره داشتن خسته و بیزار شدم، مقابل تو بنشینم و به چهره تو نگاه کنم. تمامی صداقت را خواهم یافت.
  • هر وقت از عالم و آدم ناامید شدم، از روزگار خسته و مایوس شدم و از همه چی ناکام، مقابل تو بنشینم و به چهره تو نگاه کنم.امیدی به بلندای ابدیت را خواهم دید.
  • هر وقت از ظلم خسته شدم، از ستم از بیرحمی، به چشمهای تو نگاه کنم. در آنها پر از رحم خواهم دید، عطوفت، محبت و لطافت را خواهم دید.
  • هر وقت دلتنگ خدا شدم، به چهره تو نگاه کنم که خدا را در آن خواهم دید که تو نمایش زیبای خدایی و چهره تو جلوه خداست.

و برایت از خدا میخواهم:   

 

در سایه ی پروردگارت شاد زندگی کنی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)