دنیزدنیز، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

دنیز ماه نی نی مامان و بابا

......کودکم

1393/3/10 0:40
نویسنده : مامان رویا
202 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

کودکم آرام آرام قد می کشد و

 

 

 

من در سایه امن صداقت ناب کودکانه اش

 

 

 

بزرگ می شوم...

 

 

 

او می رقصد و من آرام آرام

 

 

 

نوای کودکانه اش را زمزمه می کنم...

 

 

 

او می خندد و من از

 

 

 

شوق ِ حضورش اشک می ریزم...

 

 

 

او آرام در آغوشم آرام می گيرد و

 

 

 

من تا صبح از آرامشش آرام می شوم...

 

 

 

او پرواز می کند و من شادمانه آنقدر

 

 

 

می نگرمش تا چشمانم جز او هیچ نبیند...

 

 

 

او بازی می کند... کودکانه... می پرد ...

 

 

 

حرف می زند...

 

 

 

به زباني كه كسي جز من نميفهمدش.......

 

 

 

و طبیعت را حس می کند! خدا را می بوید!

 

 

 

و من... کودکانه...

 

 

 

در سایه بزرگیش پنهان می شوم

 

 

 

 

تا از گرمای دست نوازش غیب بی بهره نمانم

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
پسندها (6)

نظرات (0)