دنیزدنیز12 سالگیت مبارک
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

دنیز ماه نی نی مامان و بابا

......خوشحالم

1393/3/11 23:30
نویسنده : مامان رویا
229 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

خوشحالم که تو رو دارم

 

خوشحالم که تنها عشق تو در من جاریست..

 

دلم پیش توست دلم هوای تو دارد همیشه

 

خوشحالم که دلم فقط برای توست

 

خوشحالم که تو فقط در منی  و دلم به عشق تو می تپد

 

می دانم که عشق تو هرگز دلم را ترک نخواهد کرد

 

رایحه ی خوش تو در هوای زندگی من پخش است

 

تو را می بویم و زندگی می کنم.

 

 

دوستت دارم و می بوسمت ...همین!

 

 

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (2)

sisily
11 خرداد 93 23:42
خدا حفظش کنه سلام مامان بابای خوب و دوست داشتنی بیاین نزدیک یه چیزی بهتون بگم بیا نزدیک تر بیا بریم یه جایی میخوام بهتون یه چیزایی نشون بدم خواهش میکنم حالا انتخاب کن
مامان دلنیا
15 خرداد 93 16:47