دنیزدنیز، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

دنیز ماه نی نی مامان و بابا

.....رد دستهایت

1393/4/16 0:02
نویسنده : مامان رویا
212 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

چقدرخوبه که تاامروز ,رددستهایت راهمـــــــــــــــــــــــــــــــــه

 

جااحساس کردم :

 

 

روی فرش ,وقتی که چهاردست وپاراه میرفتی ....

 

 

روی دیوار,وقتی که میخواستی وایستی...

 

 

روی کابینتای آشپزخونه ,وقتی که شیطنت و کنجکاویت

 

 

گل میکرد.....

 

 

روی صورتم ,وقتی برای نازی کردن وبعضی وقتابرای

 

 

چنگ زدن(که یه نوع بازی میدونی) نقشه میکشیدی...

 

 

روی پاهایم وقتی خودتولوس میکردی وآویزونم میشدی...

 

 

 روی هواوقتی که بای بای میکردی ....

 

 

روی زمین ,وقتی بااون انگشت های قشنگت کلاغ

 

 

پرمیکردی....

 

 

روی میزتلویزیون وقتی برای دیدن برنامه های موردعلاقه

 

 

خودت میخواستی بیشتردقت داشته باشی ...

 

 

روی  ویترین پذیرایی وقتی که محکم (تق تق)با

 

 

دستهای کوچیکت میکوبیدی روشیشه اش....

 

 

وروی تنم  وقتی درآغوش من هستی وآرام می خوابی ....

 

 

 

می بینی عزیزم :

 

 

 

لحظه های من پرشده ازحضورقشنگ دستان تو,

 

 

دودست کوچک باده انگشت زیباومعصوم که قراره

 

 

باکمک من وباباجاوید دنیارابسازیم ...

 

 

پس به زیباترین جای دنیانگاه کن,مطمئنم که هیچ کجاروبه

 

 

جزدل من پیدانخواهی کرد.چون تورادرآن دارم,آنجاکه حتی......

 
 
 
 
 
 
پسندها (4)

نظرات (2)

مامان الهام
18 تیر 93 16:07
سلام خانومی ممنونم که به وب ما سر زدین چه دختر نازی دارین واقعا مثل ماه میمونه خدا حفظش کنه آره عزیزم همشهری هستیم منم با افتخار لینکتون میکنم امیدوارم دوستای خوبی برای هم بشیم عزیزم در مورد آهنگ هم تو قسمت امکانات وب روی آرشیو کد آهنگ کلیک کنینبهد تو قسمت موضوعات کد آهنگ مهسا ناوی رو انتخاب کنین(تقریبا پایین هستش) بعد کد آهنگ نوازش مهسا ناوی رو کپی کنین
مامان الهام
21 تیر 93 1:43
واقعا متن بی نظریه با خوندنش خیلیییییییییییییی احساساتی شدم