دنیزدنیز، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

دنیز ماه نی نی مامان و بابا

....... تبریک

1393/4/24 7:28
نویسنده : مامان رویا
201 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

تو زیباترین و بی نظیرترین قاب عکس دیوار خالی نفس های منی…

صدای تو زیباترین و شیواترین غزل بارون از آسمون پاک خداست…

لطافت طنین لحن مهربون صدای تو

توی خلوت سکوت تن من زیباتر از لحن قشنگ یک گیتاره…

تو دست نیافتنی ترین بهانه لحظه های پر از دلتنگی منی…

تو اولین لبخند زیبا رو لبهای غصه دار منی…

تو بهترین تکنواز آهنگ حضور بهار تو زمستون سرد دلمی…

تو عارفانه ترین نور چشمای بی فروغ منی…

تو مثل یه بوسه لطیف رو گلبرگ پاک گل شقایقی…

تو زیباترین و بی همتا ترین آرایش کلبه کهنه قلب منی…

تو زیبا ترین، مونس ترین و خواستنی ترین حقیقت دلربای زندگی مني

 

 

 

دوستت دارم... دوستت دارم... دوستت دارم...

  

 

 

 

 

من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم
 

كه تو خلق شده ای برای من
 

تا زیباترین زندگی را برایم بسازی

 
 
 
 
عزیزم از صمیم قلبم4 امین سالگرد
 
زندگی مشترکمان را زیر یک سقف
 
 تبریک ميگم بهت، مبارگ گلم خيلي دوست دارم  
 
 
 
 
 
تصاویر زیباسازی نایت اسکین
 
 
 
      
پسندها (3)

نظرات (3)

مامان دلنیا
26 تیر 93 17:54
پیوندتان را با تقدیم هزاران گل سرخ تبریک میگویم و زندگی پر از عشق و محبت را برایتان آرزو میکنم
مامان رویا
پاسخ
ممنون عزیزم. مثل همیشه منو خیلی خوشحالم کردید. روی ماه دلنیاجونو ببوسین.
میترا
29 تیر 93 12:37
سلام مامان آریا کوچولو وبلاگتون بسیار عالی است .
میترا
29 تیر 93 12:41
لطف می کنید بگید این صدا رو از کجا میتونم پیداکنم با تشکر منتظر جواب شما هستم
مامان رویا
پاسخ
سلام خانومی ممنونم که به وب ما سر زدین .عزیزم در مورد آهنگ هم تو قسمت امکانات وب روی آرشیو کد آهنگ کلیک کنیدبعد تو قسمت موضوعات کد آهنگ مهسا ناوی رو انتخاب کنین(تقریبا پایین هستش) بعد کد آهنگ نوازش مهسا ناوی رو کپی کنین